Galatasaray-Fenerbahçe derbisi esnasında alınan güvenlik önlemleri ile ilgili İstanbul Valiliği açıklamada bulundu.
Galatasaray-Fenerbahçe derbisiyle ilgili İstanbul Valisi Davut Gül tarafından sosyal medya hesabı X’te ve valiliğin resmi kanalları tarafından kamuoyuna açıklamada bulunuldu. Açıklamada 52 bin 152 seyirci önünde oynanan müsabakada 10 bin 30 görevlinin yer aldığı açıklandı. Açıklamanın devamında 8 şahsa meşale yakmak, 5 şahsa tribüne meşale sokmak, 5 şahsa sahaya torpil atmak, 53 şahsa “6222 Sayılı Kanuna Muhalefet” suçundan toplamda 71 şahsa adli işlem yapıldığı belirtildi. Açıklamada ayrıca oynanan müsabakanın sorunsuz şekilde sona erdiği bilgisi paylaşıldı. – İSTANBUL
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1195 kez okundu
2
İbrahim Üzülmez: Maçta çok basit hatalar yaptık
1002 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
739 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
734 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
715 kez okundu