Trendyol Süper Lig’in 10. haftasında Göztepe’ye 2-1 yenilen Trabzonspor’un kaptanı Uğurcan Çakır, maçın ardından açıklamalarda bulundu.
“KIRMIZIDAN SONRA SİSTEMİMİZ ÇÖKTÜ”
Maçın ardından konuşan Uğurcan, “Maça istediğimiz gibi başladık aslında. Baskılardan iyi çıktık 10-15 dakika. Göztepe, 10 kişi kaldıktan sonra oyun sistemimiz çöktü. Herkes saklanmaya başladı. Göztepe, bizden daha fazla gibiydi.” dedi.
“UTANÇ DUYUYORUM”
Mağlubiyetten dolayı utanç duyduğunu söyleyen milli kaleci, “Maçı daha çok isteyen Göztepe’ydi. Onları tebrik ediyorum. Bizim adımıza ben utanç duyuyorum. Herkesin kendisini sorgulaması lazım. Daha çok çalışmamız, arkadaşın için bir şeyleri vermek çok önemli.” ifadelerini kullandı.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1195 kez okundu
2
İbrahim Üzülmez: Maçta çok basit hatalar yaptık
1002 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
740 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
735 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
716 kez okundu